انتقام سخت را نه تنها ما بلکه جبهه مقاومت خواهد گرفت

امام جمعه سرخس بیان کرد: چرا برخی از احمق‌ها از این حماقتی که دارند خارج نمی‌شوند، خون سردار خیلی مسائل را روشن کرد؛ مرگ بر کسانی که می‌گویند انتقام سخت نگیریم، این‌ها در ریختن خون سردار شریک هستند؛ انتقام سخت را نه تنها ما بلکه جبهه مقاومت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخس خبر، حجت الاسلام محمد بختیاری در مراسم شام غریبان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مسجد امام حسین علیه السلام روستای کچولی شهرستان سرخس برگزار شد، گفت: سردار هر چه داشت از قرآن و دین داشت و محبوبیت او را که این چنین جهانی است و رسانه‌های جهان به آن می‌پردازند و جمعیت این‌چنینی برای تشییع او آمدند باید در قرآن جستجو کرد.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: نام برخی افراد مجاهد فی سبیل الله است و جان و مال‌شان را در  راه خدا می‌فروشند و خدا هم خوب این را می‌خرد و نهایتاً هم شهید می‌شوند.

حجت الاسلام بختیاری با اشاره به اوصاف مجاهدان فی سبیل الله، گفت: اولین صفت، ایمان به معنی باور قلبی است و دیگر خدمت به برادران دینی و خلق است.

وی اظهار کرد: ایمان است که قدرت و مقاومت و ایثار را در پی دارد و اگر ایمان قوی باشد منجر به پیروزی می‌شود و اگر ضعیف باشد منجر به شکست می‌شود.

امام جمعه سرخس افزود: مسلمانان در صدر اسلام در جنگی پیروز بودند اما به خاطر ضعف ایمان عده‌ای در همان جنگ شکست خوردند و دلبستگی به دنیا باعث ضعف ایمان می‌شود.

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه هر چه ایمان ما قوی‌تر باشد جهاد ما محکم‌تر خواهد بود، افزود: باید باورهای‌مان را قوی کنیم و متاسفانه باورهای ما را دارند موشک‌باران می‌کنند و شاهد هستیم که عده‌ای در فضای مجازی با تمسخر مقدسات دنبال تضعیف باورها و اعتقادات ما هستند و باید حواس‌مان باشد که با خندیدن به این مطالب به دین‌مان ضربه نزنیم.

وی گفت: گشایشی در عالم به واسطه خون پاک شهید سلیمانی به‌وجود آمده است.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه خداوند حاج قاسم را یک حجتی برای ما قرار داد، گفت: افق دید و روح حاج قاسم وسیع است و ایشان مخالف تفرقه بود.

حجت الاسلام بختیاری تاکید کرد: حاج قاسم افراطی عمل نکرد و جامعیت داشت و همه را بچه‌های انقلاب می‌دانست.

وی ادامه داد: هر کسی برای مردم کار کند و بر منش حاج قاسم کار کند مردم آن را می‌بینند و کسی که به مردم خدمت کند دل‌ها را به سوی خودش می‌کشاند.

امام جمعه سرخس اظهار کرد: حاج قاسم با توکل به خدا بر دشمنان پیروز شد و روحیه جنگی و شجاعت او به خاطر توکلی که به خدا داشت، بود.

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه یک عده ترسو دل مردم را خالی می‌کنند و یک زمانی می‌گفتند کدخدا و حال مشخص شد کدخدا یک دیوانه است، خاطرنشان کرد: شرایط ما از شرایط جنگ سخت‌تر نیست و با توکل به خدا می‌توان مقابل دشمن ایستاد.

وی ادامه داد: دشمن ما متوجه شده که ما سلاح مدرن داریم و با مذاکره می‌خواهد سلاح را از دست ما بگیرد و با همان سلاح ما را شکست دهد، آمریکا دروغ می‌گوید که ایران را با مذاکره گلستان می‌کند اگر می‌توانست همان آمریکا را آباد می‌کرد.

امام جمعه سرخس بیان کرد: چرا برخی از احمق‌ها از این حماقتی که دارند خارج نمی‌شوند، خون سردار خیلی مسائل را روشن کرد؛ مرگ بر کسانی که می‌گویند انتقام سخت نگیریم، این‌ها در ریختن خون سردار شریک هستند؛ انتقام سخت را نه تنها ما بلکه جبهه مقاومت خواهد گرفت.

حجت الاسلام بختیاری اضافه کرد: هر جا محکم بودیم دشمن عقب نشینی کرد و هر جا سست بودیم دشمن به ما ضربه زد؛ زمان جنگ گلوله نداشتیم اما الان موشک داریم و آمریکا از نابودی خود می‌ترسد، ما تجربه چند جنگ موفق را داریم وسلاح‌های ما آزمایش شده است.

وی با بیان اینکه ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و لباس رزم می‌پوشیم، گفت: ضربات سپاه قدس به دشمن را ان‌شاء الله خواهیم دید.

امام جمعه سرخس در پایان از مردم خواست تا در مراسم بزرگ‌داشت شهید حاج قاسم سلیمانی در روز جمعه و در نماز جمعه برای تجدید بیعت با رهبری و نشان دادن روح حماسه‌گری و شجاعت با لباس رزم شرکت کنند.

انتهای پیام/