«سلیمانی‌ها» تمام نمی‌شوند

امام‌جمعه موقت اهل سنت سرخس در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی تأکید کرد: سردار شاگردانی دارد که همچون او راهش را ادامه می‌دهند.

به گزارش سرخس خبر، مولوی محمد زائر بلوچ نوشیروانی، با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و با اشاره به آیه ۲۴ سوره ابراهیم که می‌فرماید، «أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ» اظهار کرد: مَثَل کلمه طیبه و مسلمانان صادق و راستین، مثل شجره طیبه‌ای است که ریشه آن در زمین و شاخه‌های آن به آسمان بلند شده است.

امام‌جمعه موقت اهل سنت سرخس تصریح کرد: این شجره طیبه اگر یک تنه دارد، اما شاخه‌های او فراوان است و دشمنان اسلام باید این را بدانند که اگر خودشان یا مزدورانشان سرداری چون قاسم سلیمانی را شهید کنند، سلیمانی‌ها تمام نمی‌شوند.

مولوی بلوچ نوشیروانی تأکید کرد: سردار قاسم سلیمانی شاگردانی دارد که همچون او راهش را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه جامعه اهل سنت سرخس این جنایت وحشیانه را محکوم می‌کند، افزود: سردار سلیمانی این شاگرد اسلام، همیشه آمریکا و اسرائیل را در خفقان داشت و آن‌ها همیشه به این فکر بودند که چطور می‌توانند این سردار رشید اسلام را شهید کنند تا اینکه امروز بالاخره به این هدف شوم خود رسیدند.

امام‌جمعه موقت اهل سنت سرخس در پایان عنوان کرد: آمریکا و استکبار از اول انقلاب دست به جنایت‌های متعددی زدند، اما امت مسلمان ایران همیشه در برابر این جنایت‌ها ایستادگی کرده و خواهند کرد.

انتهای پیام/