پایگاه‌های اورژانس در سرخس تعطیل شد!/ انتقاد دادستان از ضعف مدیریتی شبکه بهداشت سرخس

دادستان سرخس با اشاره به تعطیلی پایگاه اورژانس سرخس گفت: کمتر شهرستانی است که اورژانسش تعطیل شود و به‌خاطر تأخیر در پرداخت اضافه کار کسی حق ندارد کار را تعطیل کند.

به گزارش خبرنگار سرخس خبر، دادستان عمومی و انقلاب سرخس در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان سرخس اظهار کرد: هدف از بررسی و بازرسی‌ها مچ‌گیری نیست بلکه هدف این است که جلوی تضییع حقوق بیت المال را بگیریم و ادارات وظایف خود را به نحو احسن اجرا کنند.

حیدر جهانی چنار با انتقاد از شبکه بهداشت و درمان سرخس بیان کرد: متأسفانه شبکه بهداشت و درمان در ابتدا یک مقدار کار را در موضوع کرونا سست گرفت و مسئول شبکه بهداشت و درمان باید یک پایش سرخس و یک پایش مشهد باشد.

وی با اشاره به تعطیلی پایگاه اورژانس سرخس گفت: کمتر شهرستانی است که اورژانسش تعطیل شود و به‌خاطر تأخیر در پرداخت اضافه کار کسی حق ندارد کار را تعطیل کند.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس با انتقاد مجدد از ضعف مدیریتی در شبکه بهداشت و درمان سرخس بیان کرد: بنده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره کمبود اقلام ضدعفونی تلفنی گفت‌وگو کردم اما جواب ایشان گفتند اقلام ضدعفونی در دانشگاه موجود است اما پیگیری از سوی شبکه بهداشت و درمان سرخس برای دریافت اقلام ضدعفونی و بهداشتی انجام نشده است.

جهانی چنار با تاکید بر اینکه باید پیش‌بینی لازم درباره امکانات مقابله با موج دوم کرونا انجام شود، گفت: با کسانی که در کارشان مسامحه دارند برخورد می‌شود.

وی به برگزاری مراسمات عروسی اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه مراسمات عروسی در حال برگزاری است و متأسفانه بدون رعایت پروتکل‌ها در منازل برگزار می‌شود، باید تالارهای عروسی فعال شود تا بتوان روی رعایت بهداشت در مراسمات عروسی نظارت داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس درباره خرید گندم در سرخس گفت: در ایامی که خرید گندم توسط سیلوهای تعاون روستایی انجام می‌شود متأسفانه افرادی در حال خرید گندم هستند که احتمال قاچاق گندم توسط آن‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/