رئیس بیمارستان سرخس: مهمترین نیاز بیمارستان سرخس دستگاه اکسیژن‌ساز و آی‌سی‌یو است/ ما از ویروس عقب هستیم و داریم زمان را از دست می‌دهیم

رئیس بیمارستان سرخس گفت: مهمترین نیاز بیمارستان بحث اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز است و در حوزه اقلام دارویی مشکل داریم و در مرحله بعد نیاز به مانیتورینگ داریم.

به گزارش سرخس خبر، ابوالفضل کاظمی در جلسه مسئولان سرخس با پیمانکاران شرکت‌های نفت و گاز که برای مشارکت پیمانکاران در تجهیز بیمارستان لقمان حکیم تشکیل شد، گفت: در این ایام می‌توان هدیه‌ای برای مردم عزیز سرخس داشت و هر صنعتی مسئولیتی دارد.

رئیس بیمارستان سرخس با بیان اینکه ما از لحاظ زمان عقب هستیم، گفت: موج سوم کرونا در راه است و باید بدانیم آن ریه‌ای که درگیر کرونا شده اگر در آینده به ویروس آنفلولانزا نیز درگیر شود شرایط خیلی سختی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: بیمارستان سرخس آی‌س‌یو ندارد و کسانی که کرونا می‌گیرند نیاز به مانیتورینگ دقیقه‌ای و ثانیه‌ای دارند و ما اکنون بخش داخلی را که فعال‌ترین بخش است را تبدیل به آی‌س‌یو کردیم.

کاظمی عنوان کرد: مهمترین نیاز بحث اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز است و در حوزه اقلام دارویی مشکل داریم و در مرحله بعد نیاز به مانیتورینگ داریم.

رئیس بیمارستان لقمان سرخس عنوان کرد: در مراحل بعدی خرید دستگاه سی تی اسکن و تحهیز بخش آی‌سی‌یو است و مهمترین دغدغه این است که ما از ویروس عقب هستیم و داریم زمان را از دست می‌دهیم.

انتهای پیام/