تاکنون ۷ نفر، رزومه کاری خود را برای شورای شهر مزداوند ارسال کردند/ شاخص‌های شورا برای انتخاب شهردار مزداوند

رییس شورای اسلامی شهر مزداوند با اشاره به شاخص‌های شورا برای انتخاب شهردار مزداوند، گفت: تاکنون ۷ نفر، رزومه کاری خود را برای شورای شهر مزداوند ارسال کردند.

احسان شاهسون در گفت‌وگو با خبرنگار سرخس خبر درباره انتخاب شهردار مزداوند گفت: در جلساتی که به صورت غیرعلنی داشتیم، شاخصه هایی برای انتخاب شهردار پیش بینی شده و الآن در حال بررسی هستیم و یک اطلاعیه هم در جراید و شبکه‌های مجازی منتشر کردیم که کسانی که واجد شرایط برای انتخاب شهرداری مزداوند هستند و تمایل هم دارند، رزومه خودشان را به اعضای شورای ششم ارسال کنند.

رییس شورای اسلامی شهر مزداوند افزود: تاکنون تعداد ۷ رزومه برای ما ارسال شده و ما در حال بررسی هستیم؛ ۴ نفر نیز با شورای شهر مزداوند تماس گرفتند و قرار شده که طی این هفته با دوستان برای بازدید از شهر و دیدن ظرفیت‌های آن تماس گرفته شود تا ما از برنامه‌های آنها اطلاع پیدا کنیم.

وی گفت: از شاخصه‌های ما برای انتخاب شهردار سکونت در شهر مزداوند، اطلاع از ظرفیت‌های این شهر، برنامه‌های مدون و بومی شهر مزداوند بودن است و اگر کسی بومی شهر نبود، دنبال شخصی در سطح استان می‌گردیم که ظرفیت‌ها و فرهنگ شهر را بشناسد تا یک شهردار قوی و همراه داشته باشیم.

احسان شاهسون در رابطه با مدت زمان انتخاب شهردار به خبرنگار سرخس خبر گفت: ما ‌ان‌شاءالله سعی می‌کنیم که نهایتا تا دوهفته یا سه هفته آینده شهردار را انتخاب و برای تایید نهایی مصوبه شورای شهر را به استانداری ارسال کنیم.

خبرنگار: علیرضا علی‌صوفی

انتهای پیام/ع