واکسیناسیون بیماران خاص در بیمارستان ناظران مشهد

مترون بیمارستان ناظران گفت: تزریق واکسن افراد دارای بیماری‌های قلبی، روماتیسمی، مغز و اعصاب، ریوی، پوست، غدد، هماتولوژی و انکولوژی در بیمارستان ناظران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سرخس‌خبر به نقل از فارس، محبوبه مختارپور از افزودن افراد دارای بیماری‌های قلبی، روماتیسمی، مغز و اعصاب، ریوی، پوست، غدد، هماتولوژی و انکولوژی به لیست تزریق واکسیناسیون  بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان ناظران خبرداد و گفت: به تازگی افراد دارای بیماری‌های خاص می‌توانند برای تزریق واکسن به بیمارستان ناظران مراجعه کنند.

مترون بیمارستان ناظران عنوان کرد: مراجعه‌کنندگان باید قبل از تزریق حتما از پزشک متخصص مربوطه نامه تزریق واکسن را دریافت کنند و با ارائه نامه، واکسن خود را تزریق کنند.

وی اظهار کرد: بیمارانی که جهت تزریق مراجعه می‌کنند باید حواسشان به علائم کرونا باشد و چنانچه علائمی در خود می‌بینند حتماً قبل از تزریق واکسن به مسئولان مربوطه اعلام کنند، تمام امید ما این است با توجه به گسترش ویروس کرونا و افزایش روزافزون این بیماری هرچه زودتر تزریق دُز اول و دوم واکسن این بیماران تسریع شود.

مختارپور عنوان کرد: میزان واکسیناسیون در بیمارستان ناظران به ۱۰۰نفر در روز می‌رسد و بیماران می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر به جز روزهای جمعه به این بیمارستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع