شورای شهر سرخس، دو هفته بعد از شروع به کار برای انتخاب شهردار فراخوان داد/ مهلت کم داوطلبان برای ارائه برنامه

شورای شهر سرخس پس از گذشته ۲ هفته از شروع به کار رسمی، امروز برای انتخاب شهردار فراخوان داد و با دادن مهلت سه روزه از داوطلبان خواست تا رزومه و برنامه مدون خود را به دبیرخانه شورای شهر سرخس ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری سرخس‌خبر، علیرضا علی‌صوفی، فعال رسانه‌ای و مدیر مسئول سرخس‌خبر در یادداشتی درباره فراخوان انتخاب شهردار نوشت:

شورای اسلامی شهر سرخس امروز و پس از گذشته ۲ هفته از شروع به کار رسمی با انتشار فراخوانی از افرادی که داوطلب تصدی مسئولیت شهرداری سرخس هستند خواست تا طی فرصت سه روزه، رزومه و برنامه مدون خود را به دبیرخانه شورای شهر سرخس ارسال کنند. انتشار با تاخیر این فراخوان و مهلت کوتاه به داوطلبان تصدی مسئولیت شهرداری سرخس در حالی است که شورای اسلامی شهر مزداوند در تاریخ ۱۴ تیر ماه فراخوان مربوط به تصدی مسئولیت شهرداری مزداوند را با مهلت یک ماهه منتشر کرده بود و بسیاری از شهرهای دیگر نیز شهردار شهر خود را در همان روز اول تشکیل شورا انتخاب کردند.

شورای شهر سرخس حتی اگر درگیر مشخص کردن معیارهای انتخاب شهردار بوده می‌توانست برای انتشار این فراخوان از چند هفته زودتر اقدام کند؛ هر چند معیارهای اعلامی معیارهایی است که طی یک یا دو جلسه پس از انتخابات قابل مشخص شدن بوده؛ به هر حال علت تاخیر در انتشار و فرصت کم داده شده برای داوطلبان مشخص نیست.

با این وجود با همه مسائلی که شهرداری سرخس دارد و مهلت کمی که شورا برای معرفی شهردار دارد، باید دید آیا فردی حاضر می‌شود با این مهلت محدود در این فراخوان شورا شرکت کند و آیا شورا دقت را فدای سرعت می‌کند و شهرداری که قرار است ۵ عضو شورا انتخاب کنند می‌تواند مشکلات عدیده شهر سرخس را با برنامه حل کند یا خیر؟

انتهای پیام/ع