سفارش مقام معظم رهبری برای حل مشکلات سرخس/ آستان‌قدس‌رضوی مقدمات اهدای زمین به دولت برای طرح نهضت مسکن را فراهم کند

امام جمعه سرخس گفت: این نوید را می‌دهم که حاج آقای مروی، تولیت آستان‌قدس‌رضوی به من گفتند که در رابطه با سرخس و مساعدت برای حل مشکلات سرخس قیدی ندارند و مساعدت مطلق دارند چون سفارش مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار سرخس خبر، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و ساخت سالانه یک میلیون مسکن برای جوانان گفت: بازار مسکن از رکود خارج می‌شود و من از آستان قدس رضوی تقاضا دارم شهرستان سرخس که شهر امام رضا(ع) است و موقفات امام رضا(ع) در اینجا است و مردم انتظار دارند از آستان قدس رضوی که خادم امام رئوف است جلوتر از هر شهرستانی مقدمات اهدای زمین به دولت را فراهم کند تا جوانان این مرز و بوم در این طرح ملی مسکن شرکت کنند.

امام جمعه سرخس افزود: بنده به صورت جدی این قضیه را پیگیری می‌کنم و به همه جوانان قول می‌دهم از با تمام توان برای رفع مشکلات و احقاق حقوق آنها دفاع کنم و این نوید را می‌دهم که حاج آقای مروی، تولیت آستان‌قدس‌رضوی به من گفتند که در رابطه با سرخس و مساعدت برای حل مشکلات سرخس قیدی ندارند و مساعدت مطلق دارند چون سفارش مقام معظم رهبری است و بنده نیز این را به صورت جدی پیگیری می‌کنم.

وی در ادامه به بی‌تدبیری‌ها در سال‌های گذشته اشاره کرد و جاده اصلی سرخس مشهد را نمونه‌ای از این بی‌تدبیری‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه در سال‌های قبل جاده را به یک جاده کوهستانی و تپه‌ای منتقل کردند که حدود 500 میلیارد تومان در تونل‌ها هزینه شده است و تا تکمیل هم بشود حدود 500 میلیارد تومان دیگر نیاز است یعنی این جاده هزار میلیارد تومان هزینه دارد و ضمن اینکه تکمیل هم بشود جاده استاندارد و فنی نیست.

حجت‌الاسلام بختیاری افزود: با نصف این بودجه می‌شد این جاده فعلی را تعریض و تا مشهد دوبانده کرد که متاسفانه با یک بی‌تدبیری نه آن جاده به این زودی درست می‌شود و نه این جاده درست ‌شود و متاسفانه جان مردم در این جاده گرفته می‌شود.

امام جمعه سرخس تاکید کرد: نمونه از این بی‌تدبیری‌ها زیاد است؛ آنهایی که می‌خواهند احقاق حقوق بیت‌المال کنند بسم‌الله؛ این بی‌تدبیری‌ها را مشخص کنند و ببینند پشت این قضیه چه کسی بوده است؟ چرا این طرح را دادند؟ مسئولان قضایی و امنیتی باید پای کار بیایند.

انتهای پیام/