خسارت سیل به دو خانواده در مزداوند/ کشاورزان سرخسی از آب سیلاب به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند

سرپرست فرمانداری سرخس از خسارت سیل به دو خانواده در مزداوند خبر داد و گفت: کشاورزان سرخسی از آب سیلاب به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

حسن نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرخس‌خبر درباره وضعیت خسارات سیل گفت: میزان خسارات سیل پس از جمع‌بندی نهایی اعلام می‌شود.

سرپرست فرمانداری سرخس بیان کرد: به منظور بررسی میزان خسارت زمین‌های کشاورزی و بررسی پخت نان و یا کمبود نان، مدیران جهادکشاورزی و صمت هم‌اکنون در منطقه حضور دارند.

وی افزود: برابر هماهنگی انجام گرفته، تمام سردهانه مظفری، انقلاب و نوروزآباد آماده آبگیری هستند و همه کشاورزان با هماهنگی تعاونی‌ها می‌توانند به میزان لازم و تنظیم شده بهره‌برداری لازم از سیلاب را انجام دهند.

نوری‌زاده ادامه داد: کشاورزان عزیز برای استفاده از سیلاب و آبگیری با تعاونی‌ها همکاری و هماهنگی لازم را انجام دهند ضمن اینکه تاکید می‌شود آب سیلاب رایگان است و هیچ کس حق دریافت وجهی از کشاورزان در جهت بهره‌برداری از آب سیلاب را ندارد.

سرپرست فرمانداری سرخس در پایان ضمن عذرخواهی از دو خانواده شریف شهر مزداوند که در پی بارندگی‌های اخیر دچار آسیب شده‌اند، گفت: از بخشداران، مدیران اداره‌های صمت و کشاورزی، شهردار شهر مزداوند و اعضای شورای شهر مزداوند و کارشناسان حوزه بخشداری مزداوند که برای حل مشکلات مردم در کنار مردم هستند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ع