تاکید رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان سرخس بر برخورد با ترک فعل مسئولان

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان سرخس گفت: با ترک فعل مسئولان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخس‌خبر، حیدر جهانی در جلسه‌ی شورای حفظ حقوق بیت‌المال که در دادگستری شهرستان سرخس برگزار شد گفت: موضوع ریزگردها یک موضوع مهم برای مردم است و مسئولان اداراتی که به این موضوع ارتباط دارند باید نسبت به آن حساس باشند تا مصوبات اجرا شود و گزارش کار خود در این زمینه را به صورت هفتگی به شورای حفظ حقوق بیت‌المال ارائه کنند که متاسفانه طبق مصوبات جلسات قبلی این کار انجام نشده است.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان سرخس با انتقاد از اهمیت ندادن برخی از اعضا نسبت به حضور در جلسه گفت: جای تاسف دارد که در این جلسه که درباره ریزگردها و حقوق مردم است، برخی مدیران به جای اینکه شخصاً در جلسه حضور پیدا کنند، نماینده خود را به جلسه می‌فرستند بلکه با توجه به اهمیت موضوع باید خود مدیر اداره در جلسه حاضر باشد و حضور نیافتن مدیر اداره نشان‌دهنده اهمیت ندادن به مشکل و دغدغه مردم و موضوع ریزگردها است.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات در موضوعاتی که دغدغه و مشکل مردم است علاوه بر اینکه زیرمجموعه خود را باید مکلف کنند، شخص مدیر اداره نیز باید در جلسه حاضر شود و علت اجرا نشدن مصوبات جلسات قبل را توضیح دهد.

جهانی ادامه داد: اهمیت دادن به مشکلات مردم بسیار مهم است و افرادی که انضباط کاری ندارند و در جلسه مهمی مانند شورای حفظ حقوق بیت‌المال شرکت نمی‌کنند باید بدانند که این انضباط کاری نداشتن منجر به نداشتن انضباط مالی می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با اشاره به تلاش نیروهای نظامی و انتظامی برای تامین امنیت در کشور، گفت: مدیران ادارات باید قدر این امنیت را بدانند و در این امنیت باید به وظایف خود عمل کنند.

وی ادامه داد: با کسانی که ترک فعل کرده باشند برخورد می‌شود.

خبرنگار: علیرضا علی‌صوفی

انتهای پیام/ع