نفرات برتر جام کشتی رحیم علی‌آبادی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با اشاره به اینکه شاگردانش در دو تورنمنت داخلی و خارجی محک خواهند خورد، تصریح کرد: حضور در جام رحیم علی‌آبادی و تورنمنت ترکیه در برنامه ما است.

به گزارش سرخس‌خبر، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با اشاره به اینکه شاگردانش در دو تورنمنت داخلی و خارجی محک خواهند خورد، تصریح کرد: حضور در جام رحیم علی‌آبادی و تورنمنت ترکیه در برنامه ما است. بعضی نفرات‌مان باید در تورنمنت خارجی محک بخورند و برخی در جام داخلی. تورنمنت جام پیروزی ترکیه با حضور چند کشور مدعی برگزار خواهد شد و به همین دلیل این تورنمنت سطح بالایی خواهد داشت.

محسن سوریان در خصوص کشتی گیران و تیم های شرکت کننده حاضر در جام رحیم علی آبادی گفت: در این مسابقات در هر وزن ۸ نفر به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه حضور تیم های مجارستان، ارمنستان و آذربایجان نیز قطعی شده است.

وی در خصوص زمان برگزاری این دو تورنمنت گفت: تورنمنت جام پیروزی ترکیه روز های ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و جام رحیم علی‌آبادی نیز طی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان سرخس استان خراسان رضوی برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دو تورنمنت (جام داخلی رحیم علی‌آبادی و تورنمنت پیروزی ترکیه) به اردوی‌های بعدی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/م.ع