دستورالعمل اجرایی آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس اعلام شد/ از تعداد و زمان پاسخگویی به سوالات تا نداشتن نمره منفی

دستورالعمل اجرایی آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس اعلام شد.

به گزارش #اختصاصی سرخس‌خبر، دستورالعمل اجرایی آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس تنظیم شده و به اطلاع برگزار کنندگان رسیده است. مفادی از این دستورالعمل که برای شرکت‌کنندگان در آزمون مهم است به شرح زیر است:

آزمون نوبت صبح ویژه داوطلبان با مدرک دیپلم ساعت ۹ و آزمون نوبت عصر ویژه داوطلبان با مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

به دلیل جلوگیری از مزاحمت برای داوطلبان حاضر، درهای حوزه امتحانی برای نوبت صبح راس ساعت ۸:۴۵ دقیقه و برای نوبت عصر راس ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه بسته و از ورود داوطلبان بعد از این ساعت جلوگیری می‌شود.

تعداد سوالات آزمون گروه‌های شغلی دیپلم ۶۵ سوال و زمان آن ۹۰ دقیقه است و تعداد سوالات گروه‌های شغلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ۹۰ سوال و زمان آن ۱۲۰ دقیقه است.

آزمون نمره منفی ندارد اما به سوالاتی که بیش از یک پاسخ داده شود و یا پاسخ‌های آنها در دفترچه علامت‌گذاری شده باشد، نمره‌ای تعلق نمی‌گیرد.

در مدت یک ساعت اول و همچنین ۱۵ دقیقه انتهای جلسه، هیچ داوطلبی حق خروج از جلسه را نخواهد داشت.

همراه داشتن هرگونه گوشی همراه، تبلت، ساعت هوشمند، ماشین حساب، هندزفری، جزوه، کتاب و دیگر وسایل ارتباطی حتی به صورت خاموش تخلف محسوب شده و وفق مقررات برخورد می‌شود.

داوطلبان موظفند علاوه بر کارت ورود به جلسه، شناسنامه عکس‌دار یا کارت شناسایی معتبر عکس‌دار همراه خود داشته باشند.

داوطلبان در صورت مشاهده اشکال احتمالی در یک یا چند سوال می‌توانند پس از آزمون با مراجعه به سایت sanjesh.mums.ac.ir/strcss/Authenticate.php اعتراض خود را نسبت به وجود اشتباه در سوال اعلام کنند.

درب‌های حوزه آزمونی «یک ساعت و نیم» قبل از شروع آزمون برای حضور داوطلبان باز است. (نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ دقیقه/ نوبت عصر از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه)

تمام داوطلبان باید کارت‌های ورود به جلسه را در سمت چپ سینه خود نصب کنند و حتما همراه خود مداد و پاک‌کن داشته باشند.

داوطلبان حتما در شروع آزمون نام رشته، تعداد سوالات آزمون، تعداد صفحات دفترچه سوالات و پاسخنامه را از نظر تطابق با مشخصات داوطلبی چک کنند و در صورت وجود مغایرت با مراقبان اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/م.ع