پیگیری اختصاصی سرخس‌خبر | زمان مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت سرخس مشخص شد

سرپرست فرمانداری سرخس از مشخص شدن زمان مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت خبر داد و گفت: مصاحبه‌ها طی سه روز و در دو بخش عمومی و اختصاصی انجام می‌شود.

حسن نوری‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سرخس‌خبر با اشاره به سفر چند روز گذشته خود به تهران برای پیگیری موضوع و همچنین پیگیری‌های مختلف انجام شده از سوی فرمانداری، نماینده مجلس و بهداشت و درمان نفت شمال شرق گفت: مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس از روز شنبه ۱۲ شهریور ماه در دو بخش عمومی و اختصاصی طی سه روز انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری سرخس افزود: تمهیدات لازم در خصوص نحوه مصاحبه، سطح مصاحبه و رعایت عدالت جمع‌بندی شده و درهفته آینده به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسد.
وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم در مدت حدود یک ماه از زمان شروع مصاحبه پذیرفته‌شدگان نهایی جذب و به‌کارگیری شوند و خدمات بیمارستانی برای مردم شریف شهرستان سرخس انجام شود.

نوری‌زاده با اشاره به پیگیری و درخواست مبلغ ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت تکمیل و تجهیز بیمارستان غدیر گفت: این درخواست به شرکت ملی گاز و مهندس چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مطرح شد و خوشبختانه به تصویب رسید که دستورات مربوط به آن نیز ابلاغ شد.

سرپرست فرمانداری سرخس در باره مجوز پرداخت دستمزد و حقوق پیمان جذب نیروی انسانی اظهار کرد: برای این موضوع در روز سه‌شنبه هفته آینده در شورای سیاست‌گذاری وزارت نفت برای تعیین سهم هر کدام از شرکت‌های نفت و گاز تصمیم‌گیری و ابلاغ می‌شود.

وی درباره صدور پروانه بیمارستان غدیر نیز گفت: نقشه و پایان کار بیمارستان غدیر نفت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شده است که بعد از بازدید از آزمایشگاه و چند بخش دیگر، مورد تایید قرار گرفته است.

نوری‌زاده افزود: فقط در خصوص یک بخش نکاتی وجود دارد که به‌‌زودی بعد از رفع معایب و هماهنگی با دانشگاه پروانه بیمارستان غدیر نفت طبق هماهنگی انجام شده صادر می‌شود.

سرپرست فرمانداری سرخس در پایان گفت: در فرآیند به سرانجام رسیدن راه‌اندازی بیمارستان غدیر افراد و بخش‌های مختلفی از جمله فرمانداری سرخس، نماینده مجلس، دادستانی سرخس و بهداشت و درمان شمال شرق نقش داشتند.

خبرنگار: علیرضا علی‌صوفی

انتهای پیام/ع