پیام ارسالی مخاطبان | رنج‌نامه کارگران منطقه ویژه اقتصادی سرخس

حال کارگرانی که سال‌ها با حقوق و دستمزد پایین به امید روزهای بهتر با نوید مدیران و مسئولان وقت و انجام تست‌ها و مصاحبه‌های متعدد چشم به روزگار بهتری داشتند کاملا مایوس و ناامیدند.

به گزارش سرخس‌خبر، یکی از مخاطبان با ارسال پیامی به این رسانه نوشت:

از زمانی که در حدود سال ۷۴ همزمان با افتتاح راه‌آهن کلنگ احداث منطقه ویژه اقتصادی در سرخس زده شد همه نگاه‌ها و امیدها به سمت رشد و پیشرفت و آبادانی و کارآفرینی بچه‌های بومی رفت و نوید روزهای پر رونقی را در ذهن مردمان سرخسی متبادر می‌ساخت.
برهمین مبنا جوانانی بیکار و به امید روزهای بهتر در این منطقه شروع به کار کردند و تمام کارهای خدماتی و ساخت‌وساز و درختکاری و منطقه را با همت و تلاش مضاعف و با حداقل دستمزد به سرانجام رساندند و به امید استخدام یا حداقل برخورداری از امکانات و دستمزد مکفی سال‌های جوانی و عمرشان را در آنجا گذراندند.
حال آنکه تمام امور اداری و ساختمان اداری منطقه ویژه “آزاد رویایی” سرخس در بلوار فردوسی مشهد با ساختمانی زیبا و کارمندانی که بعید بنظر می‌رسد گرد و خاک و غبار و گرمای سرخس را یکبار هم دیده باشند انجام می‌شود. چگونه می‌توانند حال و شرایط کارگران را درک کنند؟؟
حال کارگرانی که سال‌ها با حقوق و دستمزد پایین به امید روزهای بهتر با نوید مدیران و مسئولان وقت و انجام تست‌ها و مصاحبه‌های متعدد چشم به روزگار بهتری داشتند کاملا مایوس و ناامیدند و حق هیچگونه اعتراضی نیز ندارند چون ممکن است عذرشان خواسته شود و همین حداقل دستمزد(بین ۴ تا حداکثر ۶ میلیون تومان در ماه) نیز با توجه به شرایط کنونی از آنان سلب گردد.
آیا وقت آن نرسیده که مسئولان مربوطه شهرستان فکری به حال این عزیزان بردارند؟؟؟

انتهای پیام/ع