نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش سرخسخبر، یکی از مخاطبان با ارسال پیامی به این رسانه نوشت:
امشب رفتم پمپ بنزین سرخس متاسفانه نیمی از نازلها که قطع و خراب بود و نیمی دیگر هم کارت سوخت را شناسایی نمیکرد و اپراتورها هم برای رفع مشکل همکاری درستی نداشتند.
انتهای پیام/ع
با وجود اینکه این فصل از سال فصل حضور در پارکها و تفریح کودکان است اما متاسفانه وضعیت پارکهای شهر برای گردش و تفریح کودکان و خانوادهها مناسب نیست.
یکی از مخاطبان این رسانه با ارسال پیام زیر خواستار رسیدگی به سد معبر و پیادهرو توسط شهرداری سرخس شد:
اهالی روستای یازتپه با ارسال تصویر و پیام زیر به این رسانه از وضعیت نظافت این روستا انتقاد کردند.
یکی از مخاطبان این رسانه با ارسال پیام زیر از وضعیت آب روستای چاله زرد گلایه کرد.
Δ