استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

اجرای فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی همگام با صنعت نفت و گاز در مرکز رشد و نوآوری سرخس

استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه به شهرستان مرزی سرخس ضمن افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی و اقتصادی، از میدان گازی توس و مرکز رشد و نوآوری شهرستان بازدید و حمایت‌های پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از شرکت‌های دانش بنیان در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» را مثبت و موثر ارزیابی کرد.

به گزارش سرخس‌خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، یعقوبعلی نظری در این بازدید گفت: ما معتقدیم حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی بایستی همگام و همراه با بخش‌های اجرایی و تولیدی فعالیت نمایند که این موضوع در مرکز رشد و نوآوری سرخس در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، محقق شده است.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: پژوهشگران و محققان کشور نیازهای صنعت نفت و گاز را از پالایشگاه دریافت و با انجام فعالیت‌ها و طرح‌های تحقیقاتی در این راستا گام بر می‌دارند.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز رشد و نوآوری کاملا کاربردی و همگام با نیازهای صنعت پیش می‌رود.

نظری با اشاره به بازدید ریاست جمهوری از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در منطقه عملیاتی خانگیران و کلنگ‌زنی فاز دوم مجتمع ذخیره‌سازی گاز طبیعی (شوریجه) تصریح کرد: طبق گزارشی که در این خصوص به ما رسیده است در این طرح‌ها خوشبختانه تعدادی از جوانان مشغول بکار شده‌اند.

پایان پیام/ع