دبیر ستاد بحران سرخس در گفت‌وگو با سرخس خبر:

مسیر سرخس مشهد باز است/ راه روستای پسکمر از مسیر پل خاتون امکان تردد دارد

دبیر ستاد بحران سرخس گفت: در راه اصلی سرخس ـ مشهد هیچ مشکلی وجود ندارد و این مسیر باز است.

سیدجواد احمدی در گفتگو با خبرنگار «سرخس خبر» گفت: در راه اصلی سرخس مشهد هیچ مشکلی وجود ندارد و این مسیر باز است.

رئیس اداره راه شهرستان سرخس اظهار کرد: در گردنه و منطقه مزداوند نشست برف داشتیم که همکاران راهداری این اداره به جهت تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه نمک و شن پاشیدند اما از مردم می خواهیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

دبیر ستاد بحران شهرستان سرخس درباره برخی خبرها مبنی بر بسته شدن تمام مسیرهای ورودی و خروجی روستای پسکمر گفت: تمام مسیرهای این روستا مسدود نشده و فقط از یک سمت مسیر تردد بسته است و مردم می توانند از مسیر پل خاتون تردد داشته باشند.

احمدی درباره علت مسدود شدن راه این روستا گفت: راه روستای پسکمر به علت وجود کشف رود و پر شدن آب نمای قره سنگی از یک طرف مسدود شده است و برای بازگشایی مسیر پسکمر باید منتظر باشیم تا آب فروکش کند که احتمالا فروکش کردن آن 24 ساعت طول می کشد اما باز هم مردم برای رفتن به شهر سرخس می توانند از مسیر پل خاتون تردد کنند.

وی درباره سیلابی شدن مسیر دو راهی بزنگان نیز گفت: علت سیلابی شدن آن مسیر نیز پر شدن آب نما است و حجم آب بیش از توان آب نماهایی است که در آنجا ایجاد شده است.

دبیر ستاد بحران شهرستان سرخس درباره اقدامات ستاد بحران شهرستان سرخس گفت: پیش آگاهی ها و هشدارهای لازم قبل از شروع بارش باران به مسئولان ادارات، دهیاری ها، مردم به خصوص کشاورزان و دامداران داده شده است و به آنها اعلام کردیم تا آمادگی لازم را برای بارش باران داشته باشند.
انتهای پیام/