پیام محرم یعنی نگذاریم با ترویج بی‌حجابی خون سیدالشهدا پایمال شود

امام جمعه سرخس گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه باید بدانند که مردم در خط انقلاب و رهبری هستند؛ پیام مردم در محرم این است که نگذاریم با ترویج بی‌حجابی خون مطهر امام حسین(ع) و شهدا پایمال شود.

به گزارش سرخس‌خبر به نقل از نسیم‌سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به تبلیغات دشمن برای کم‌رنگ شدن مجالس حسینی اظهار کرد: دشمنان امام حسین(ع) با تبلیغات گسترده قبل از محرم و تشکیل کمپین و با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال این بودند که مردم به هیئت نروند و سیاه‌ نپوشند، برای اینکه مجالس امام حسین(ع) کم رونق باشد، اما پیروان و عاشقان آن حضرت امسال سنگ‌ تمام گذاشتند.

امام جمعه سرخس افزود: امسال مردم ما مراسم روز تاسوعا و عاشورای حسینی را پرشورتر از سال قبل برگزار کردند؛ دشمنان باید بدانند که این ملت، ملت امام حسین(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در تاسوعا و عاشورای امسال در شهرستان سرخس زحمت کشیدند تا مراسم‌ها با شور و شعور برگزار شود، به‌ویژه نیروهای مسلح که حافظ امنیت مجالس عزای حسینی بودند، قدردانی داریم؛ برای تعظیم شعائر الهی باید هرچه می‌توانیم تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: مجالس عزای حسینی باید بعد از عاشورای حسینی گسترش بیشتری پیدا کند و مساجد و روضه‌های خانگی و ایستگاه‌های صلواتی فعال باشند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: برای برپایی موکب شهرستان سرخس در کربلای معلی مثل سال‌های قبل مردم ولایتمدار شهرستان نذورات خود را اهدا و اموال خود را بیمه کنند.

امام جمعه سرخس گفت: مراسم‌های محوری در شهرستان سرخس کار پسندیده‌ای است و آرزوی ما هم این است که روزی در عاشورای حسینی تمامی هیئت‌های مذهبی شهرستان زیر یک پرچم جمع شوند و عزاداری باشکوهی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: افتخار ما این است که نخستین خونخواهان امام حسین(ع) ایرانیان و مردم سیستان بودند؛ سیستانی به خونخواهی امام حسین(ع) قبل از قیام توابین و مختار به پا خواستند؛ امسال هم در این رابطه برنامه منسجمی در شهرستان سرخس برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ترویج بدحجابی و بی‌حجابی طرح دشمن برای براندازی است، گفت: وقتی فساد رواج پیدا کرد، ارزش‌ها از بین می‌روند؛ همگان موظف‌اند نگذارند با ترویج بدحجابی خون سیدالشهدا(ع) پایمال شود.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه باید بدانند که مردم در خط انقلاب و رهبری هستند؛ پیام مردم در محرم این است که نگذاریم با ترویج بی‌حجابی خون مطهر امام حسین(ع) و شهدا پایمال شود؛ با دلسوزی باید امر به معروف و نهی از منکر را ترویج کنیم.

خبرنگار: احسان بابائی

پایان پیام/ع