۶۸ هزار سرخسی حائز شرایط رای دادن هستند/ ۲۳ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه، سرخسی هستند

فرماندار سرخس گفت: از جمعیت حدود ۱۱۰ هزار نفری شهرستان سرخس حدود ۶۸ هزار نفر حائز شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرنگار سرخس‌خبر، حسن نوری‌زاده در جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های سرخس و فریمان گفت: از جمعیت حدود ۱۱۰ هزار نفری شهرستان سرخس حدود ۶۸ هزار نفر حائز شرایط رای دادن هستند.

فرماندار سرخس بیان کرد: ۶۹ صندوق در حوزه شهرستان سرخس برای اخذ رای خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه تعامل بسیار خوبی با شورای نگهبان داریم، گفت: برنامه ما در حوزه انتخابات بر چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت بوده و همیشه مدنظر ما است.

نوری‌زاده عنوان کرد: تلاش ما این است که با تعامل نزدیک‌تر و مدنظر قرار دادن این چهار اصل مهم شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

۲۳ داوطلب سرخسی هستند

فرماندار فریمان نیز در این جلسه با اشاره به ثبت نام قطعی ۶۹ نفر در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه، گفت: انتخابات امسال در ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود و طبق زمان‌بندی تا ۱۸ آبان بررسی صلاحیت توسط هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

حمید اکبری بیان کرد: در مرکز حوزه انتخابیه تعیین شعب و مسائل پیرامون آن را پیگیری کردیم زیرا انتخاب شعب جزو دغدغه‌ها در گذشته بوده و به همین دلیل بحث مرکزیت شعب و پوشش آنتن‌دهی مدنظر قرار گرفته است.

وی گفت: از ۶۹ نفری که ثبت نام خود را قطعی کردند، ۲۳ نفر مربوط به شهرستان سرخس هستند و یا در سرخس ساکن هستند یا قبلا سرخس بودند و مربوط به این شهرستان می‌شوند.

پایان پیام/۷۰۰۷۷