۵۲ مسئله در سند پیشرفت منطقه‌ای سرخس احصا شده است

امام جمعه سرخس با اشاره به تدوین سند پیشرفت منطقه‌ای سرخس گفت: در این سند که تدوین آن حدود ۳ سال زمان برده است، به صورت کاملا علمی، نخبگان و جوانان سرخس مشکلات سرخس را احصا کردند و ۵۲ مسئله را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار سرخس‌خبر، امام جمعه سرخس در همایش «تبیین سند پیشرفت منطقه‌ای سرخس و احیای جهاد سازندگی» گفت: با تصویب منطقه آزاد سرخس، این شهرستان می‌تواند به شاهراه اقتصادی تبدیل شود و محل تولید ثروت برای کشور باشد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری با اشاره به تدوین سند پیشرفت منطقه‌ای سرخس گفت: در این سند که تدوین آن حدود ۳ سال زمان برده است، به صورت کاملا علمی، نخبگان و جوانان سرخس مشکلات سرخس را احصا کردند و ۵۲ مسئله را به دست آوردند که یکی از اولویت‌ها مسئله آب و آب کشاورزان است و این سند در سطح کشور ممتاز شده است.

وی افزود: بخش‌های از این سند مورد تفاهم دولت و ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته است و اجرای ۳۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری که مورد مطالبه مردم بوده از دل این سند آمده است و قرار است اجرایی شود.

امام جمعه سرخس در پایان گفت: با اجرایی شدن این سند برای این ۵۲ مسئله ۵۲ پروژه تعریف می‌شود و به صورت تخصصی برای حل مشکلات سرخس بررسی می‌شود.

پایان پیام/