امام جمعه سرخس: نباید به حواشی پسا انتخاباتی دامن بزنیم/ برای پیشرفت شهر با رفاقت و برادری قدم برداریم

امام جمعه سرخس با تاکید بر دامن نزدن به حواشی پسا انتخاباتی، گفت: باید با رفاقت و برادری برای پیشرفت شهرمان قدم برداریم و نماینده منتخب را برای پیشرفت شهرستان کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار سرخس‌خبر، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در اولین جلسه شورای اداری سرخس در سال ۱۴۰۳ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال، این بیانات را نقشه راه سال عنوان کرد و گفت: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد و دشمنان به دنبال این هستند که با شایعه‌پراکنی، اختلاف افکنی و ناامیدسازی، مردم پای کار نظام نباشند.

امام جمعه سرخس با اشاره به اجرای اصل تبیین، گفت: مسئولان ما باید نسبت به این شایعات که مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد توجه داشته باشند و مردم را آگاه کنند.

وی افزود: دشمن برای بهم زدن این شعار برنامه دارد تا نه جهشی اتفاق بیفتد و نه مشارکتی باشد و ما باید آگاهانه در مقابل اقدامات دشمن بایستیم.

بختیاری تاکید کرد: اختلاف سلیقه‌ها و جناح‌ها نباید منجر به دوری دل‌ها شود چون این خواست دشمن است و ما باید مانند اول انقلاب همه در میدان عمل پای کار نظام باشند.

امام جمعه سرخس به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، گفت: دشمن می‌خواهد بر حواشی بعد از انتخابات مانور بدهد درحالیکه انتخابات سالم برگزار شد و نباید به حواشی پسا انتخاباتی دامن بزنیم و باید با رفاقت و برادری برای پیشرفت شهرمان قدم برداریم.

وی بیان کرد: باید نماینده منتخب را برای پیشرفت شهرستان کمک کنیم.

پایان پیام/