پیگیری پیام ارسالی مخاطبان

تامین برق ساکنان محدوده باغ‌سرای فرشتگان سرخس منع قانونی ندارد

مدیر اداره برق سرخس گفت: تامین برق ساکنان محدوده باغ‌سرای فرشتگان شهر سرخس منع قانونی ندارد و متقاضیان با اخذ مجوزهای لازم می‌توانند انشعاب دریافت کنند.

به گزارش سرخس‌خبر، یکی از مخاطبان در پیامی به این رسانه نوشت: ما جمعی از خانواده‌ها که سمت باغ‌سرای فرشتگان زندگی می‌کنیم، امتیاز آب و گاز داریم اما برق نداریم و چند سال است پیگیر هستیم و باور کنید دیگه خسته شدیم؛ کوچه‌های کنارمان دارای برق و روشنایی هستند ولی ما با فاصله ۱۰۰ متر دنبال موتور برق و چراغ دستی نفتی هستیم و زندگی‌مان بر دوش‌مان است. از مسئولان درخواست داریم تا به این موضوع رسیدگی فرمایند و اگر قوانین است برای همه باشد.

خبرنگار ما این موضوع را از مدیر اداره برق سرخس پیگیری کرد.

حجت پارسا دوست در گفت‌وگو با خبرنگار سرخس‌خبر درباره مشکل تامین برق اهالی محدوده باغ‌سرای فرشتگان شهر سرخس گفت:‌ جلسه شورای مسکن در هفته گذشته درباره این موضوع در فرمانداری سرخس تشکیل شد

مدیر اداره برق سرخس افزود: تصمیماتی در آن جلسه گرفته شد و متقاضیان این محدوده می‌توانند برای دریافت مجوز و طرح معبر از طریق شهرداری اقدام کنند.

وی تاکید کرد:‌ مدیریت برق در صورت ارائه مجوزهای لازم محدودیتی برای تامین برق وفق قوانین ندارد و متقاضیان بایستی استعلام و مجوزهای لازم را در داخل محدوده شهر از شهرداری و خارج از محدوده خدمات شهر از جهاد کشاورزی اخذ و جهت دریافت انشعاب اقدام کنند.

خبرنگار: علیرضا علی‌صوفی

پایان پیام/ع