۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در سرخس داریم

سرپرست فرمانداری سرخس گفت: در شهرستان سرخس ۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری داریم.

به گزارش خبرنگار سرخس‌خبر، سید مهدی سالم در جلسه شورای اداری سرخس که امشب در فرمانداری این شهرستان برگزاری شد، گفت: در شهرستان سرخس ۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری داریم و هیئت نظارت و اجرایی در شهرستان فعال هستند.

سرپرست فرمانداری سرخس عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا مشارکت حداکثری در شهرستان محقق شود.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، گفت: عملکرد دولت آقای رئیسی بت‌شکنانه بود و در ابتدا بت کرونا را شکست، بتی که در دولت قبل به بهانه‌های مختلف واردات واکسن آن را به تاخیر انداخت و در عملیات وعده صادق بت اسرائیل را شکست.

سالم ادامه داد: وظیفه ما این است که اقدامات دولت شهید رئیسی را تبیین کنیم و طرح یادگار ابراهیم برای تبیین عملکرد سه ساله دولت آقای رئیسی اجرایی شده است و باید واقعیت‌ها به مردم گفته شود تا درباره اقدامات دولت سیزدهم آگاه شوند.

سرپرست فرمانداری سرخس به اهمیت استفاده از ظرفیت طرح مولدسازی اشاره و عنوان کرد: طرح مولدسازی در استان شروع شده است و باید از آن استفاده کنیم و این موضوع در ارزیابی مدیران در نظر گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: تمرکز دستگاه‌ها روی پروژه‌هایی باشد که بیشترین رضایتمندی را دارند و به اتمام برسند.

سالم اظهار کرد: در انتخابات نیز مدیران به هیچ عنوان له یا علیه نامزدی فعالیت نکنند و فضای اداری و شهری و روستایی باید انتخاباتی شود.

خبرنگار: علیرضا علی‌صوفی

پایان پیام/ع