اجرای برنامه هفتم توسعه موضوع محوری دولت چهاردهم باشد

امام جمعه سرخس گفت: اجرای برنامه هفتم توسعه باید موضوع محوری دولت چهاردهم باشد.

به گزارش خبرنگار سرخس‌خبر، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس با اشاره به زنجیرزنی گروهی بدون حجاب در مراسم روز عاشورا در یکی از شهرها گفت: این اقدام یک حرکت سازمان یافته و تحریک شده با هدف شکستن حرمت مجلس عزای امام حسین علیه السلام و ضربه زدن به قانون حجاب است و از قوه قضائیه خواستار برخورد قضایی با حرمت‌شکنان هستیم.

امام جمعه سرخس در ادامه به سخنان تنش‌زا و تحریک‌کننده در صدا و سیما توسط فردی اشاره و اظهار کرد: این سخنان تنش‌زا و تحریک کننده اقوام و مذاهب است.

وی افزود: تحقق اصول مدنظر اسلام در زندگی اجتماعی ردم، استقرار عدالت در بین آحاد ملت، تبعیت همه افراد اعم از مردم، مسئولان و کارگزاران از قانون و تقویت اتحاد بین مردم و مسئولان از مواردی است که رئیس‌جمهور منتخب باید خود را موظف به اجرای آنها بداند و برای تحقق این موضوعات مهم از یاری قوای دیگر رویگردان نباشد، مضاف بر اینکه سهم خود را در این همراهی ایفا کند.

بختیاری تاکید کرد: برنامه هفتم می‌تواند به عنوان یک موضوع محوری مورد توجه دولت چهاردهم و سایر قوا قرار گیرد و تمام تلاش‌ها حول این محور برای تحقق پیشرفت و عدالت و حرکت به سوی ایران قوی در دستور کار قرار گیرد.

خطیب جمعه سرخس در پایان فضاسازی شیطنت‌آمیز رسانه‌ای در اتهام‌زنی به ایران مبنی بر دست داشتن در ترور ترامپ را، دلیلی بر نمایشی بودن این ترور نافرجام دانست و عنوان کرد: متهم‌سازی ایران نشان می‌دهد جمهوری خواهان می‌خواهند تنور نمایش ترور را داغ نگاه دارند تا به اهداف انتخاباتی خود بیشتر دست یابند.

پایان پیام/ع