اجرای ۳۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سرخس

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سرخس گفت: در هفته دفاع مقدس در شهرستان سرخس ۳۷۰ عنوان برنامه اجرا و برگزار می‌شود.

سرهنگ مجید آذرکیش در گفت‌وگو با خبرنگار سرخس‌خبر درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سرخس با بیان اینکه بلندترین قله افتخارات ملت ایران در هفته دفاع مقدس اتفاق افتاد و وظیفه ما است تا از این دستاوردهای دفاع مقدس محافظت کنیم و به آیندگان منتقل کنیم، گفت: در هفته دفاع مقدس در شهرستان سرخس ۳۷۰ عنوان برنامه اجرا و برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سرخس بیان کرد: اعزام تیم تخصصی و قوی پزشکی و دندانپزشکی به روستاهای شهرستان یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که در این برنامه علاوه بر استقرار ۱۰ یونیت دندانپزشکی، پزشکان عمومی و متخصص نیز حضور دارند و داروی رایگان نیز در این برنامه توزیع می‌شود.

وی برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا اشاره و عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای اهل سنت شهرستان، یادواره شهدای دهستان خانگیران و یادواره شهدای جامعه زنان از جمله این برنامه‌ها است.

آذرکیش ادامه داد: اجرا صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در یکی از مدارس شهرستان، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی، آیین تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، میقات الصالحین با حضور گروه‌های تربیتی بسیج و شامگاه یاد یاران و فراخوانی دسته‌های رزمی، مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی، حضور روایان دفاع مقدس در مدارس، برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس و نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری مراسم آبروی محله و اجرای چندین پروژه محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سرخس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرخس درباره پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: این پروژه‌ها مربوط به منازل محرومان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است که توسط بسیج تکمیل شدند.

وی در پایان گفت: بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر و کیف نیز در این هفته بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

خبرنگار: علیرضا علی‌صوفی

پایان پیام/ع