رژیم خون آشام صهیونیستی پاسخ خون‌های به ناحق ریخته شده را خواهد داد

امام جمعه جدید سرخس گفت: شهدای شیعه و شهدای اهل سنت علیه ظلم رژیم صهیونیستی ایستادند و پایان ظلم نابودی است و شک نکنید رژیم خون آشام صهیونیستی پاسخ خون‌های به ناحق ریخته شده هزاران کودک، زن و انسان را خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سرخس‌خبر، حجت‌الاسلام حسن صباغیان در نماز جمعه سرخس با تقدیر از حضور مردم و مسئولان در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان سرخس، گفت: مردمان شهرستان سرخس در خط نظام و انقلاب هستند و در حقیقت سرمایه نظام مردم هستند و بطن و متن جامعه و حقیقت این جامعه الهی مردم هستند که حقیقت مردم سالاری را شکل می‌دهند.

امام جمعه جدید سرخس بیان کرد: نگاه امام جمعه، نگاه قاعده‌ای است و قاعده کف است و ما خاک کف پای شما مردم هستیم و باید با ظرفیت‌های بزرگی که مردم و شهرستان سرخس دارد بتوانیم قدمی برای اعتلای مسائل مختلف برداریم.

وی تاکید کرد: با وحدت بین اقشار مختلف و مسئولان می‌توانیم کارهای بزرگی را برای خدمت به انقلاب و شهرستان انجام دهیم.

صباغیان با اشاره به تجارب ائمه جمعه در شهرستان، گفت: تجربه ائمه جمعه در اختیار ما است و این تجربه برای عملکرد بهتر به ما کمک می‌کند ضمن اینکا باید از ظرفیت علما و حوزه‌های علمیه استفاده کنیم.

خطیب جمعه سرخس در ادامه به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی اشاره و عنوان کرد: مسئله فلسطین و لبنان علاوه بر اینکه باید مسئله اول جهان اسلام باشد، باید با درک انسانی این موضوع، به عنوان مسئله اول جهان شناخته شود در حالیکه متاسفانه بسیاری از دولت‌ها به این مسئله مهم جامه عمل نمی‌پوشند.

وی ادامه داد: کربلا به ما آموخت که خوی وحشی‌گری و کودک‌کشی دوام نخواهد داشت البته به شرطی که افرادی باشند که زینب‌گونه و سجادگونه پیام این شهدا را به جهانیان برسانند.

صباغیان افزود: یزید و شبکه ظلم او آنقدر بی‌گناه کشتند و بدن‌ها را رها کردند تا صدا و نامی از حسین نباشد اما امروز فریاد ظلم ستیزی حسین در جهان پیچیده است و امروز این ‌ظلم‌ها دامن رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا را نیز خواهد گرفت

امام جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۴ مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: این جمله بر اساس درک صحیح و باور اعتقادی بیان شده است و این یک حقیقت است و کسانی که از درک این حقیقت به دور بودند و می‌گفتند که مگر می‌شود این قدرت نظامی را شکست داد اما الان همان افراد به نابودی اسرائیل اعتراف می‌کند.

وی به اعتراف ترامپ مبنی به نابودی اسرائیل اشاره و عنوان کرد: اسرائیل قادر نخواهد بود در سه ضلع و سه جبهه مبارزه کند و این سد شکننده آنها خواهد شکست زیرا قدرت سربازان رژیم صهیونیستی تحلیل رفته است یا در حال فرار هستند.

صباغیان افزود: امروز در قلب استکبار پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده می‌شود و پرچم مقاومت به اهتزاز در می‌آید.

خطیب جمعه سرخس تاکید کرد: شهدای شیعه و شهدای اهل سنت علیه ظلم رژیم صهیونیستی ایستادند و پایان ظلم نابودی است و شک نکنید رژیم خون آشام صهیونیستی پاسخ خون‌های به ناحق ریخته شده هزاران کودک، زن و انسان را خواهد داد.

به گزارش سرخس‌خبر، مراسم معارفه حجت‌الاسلام حسن صباغیان به عنوان امام جمعه جدید سرخس، پیش از مراسم نماز جمعه و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم سرخس برگزار شد.

صباغیان پیش از این امام جمعه شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی بود. پیش از وی حجت‌الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس بود که به عنوان امام جمعه چناران منصوب شد.

خبرنگار: علیرضا علی‌صوفی

پایان پیام/ع