پروانه انتشار پایگاه خبری «سرخس خبر» صادر شد

پروانه رسمی انتشار پایگاه خبری «سرخس خبر» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در زمینه های اجتماعی سیاسی صادر و تحویل مدیر مسئول این رسانه شد.

به گزارش سرخس خبر، درخواست صدور پروانه انتشار پایگاه خبری «سرخس خبر» (SarakhsKhabar.ir) در تاریخ 12 اسفندماه 1396 توسط صاحب امتیاز و مدیر مسئول این رسانه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد که پس  از انجام مراحل رسمی و اداری، در تاریخ 2 مهرماه 1397 به تصویب هیأت نظارت بر مطبوعات کشور رسید.

 

پروانه انتشار این رسانه در زمینه های اجتماعی و سیاسی به زبان های فارسی و انگلیسی به نام «علیرضا علی صوفی» به شماره ثبت ۸۲۹۵۶ صادر و توسط مدیر مسئول این رسانه از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

 

پایگاه خبری «سرخس خبر»، با شعار «رسانه ای متفاوت و متعهد» و با نیروهایی انقلابی و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند با نگاهی انتقادی و تحلیلی موضوعات و مشکلات مختلف شهرستان مرزی سرخس را منعکس کند و در این مسیر با توجه به وظیفه رسانه ای که در قبال مردم مرزنشین و محروم سرخس دارد، مسئولان را نسبت به مردم پاسخگو کند.

 

پایگاه خبری «سرخس خبر» با افتخار خود را رسانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می داند و تمام تلاش خود را برای محقق کردن آرمان های انقلاب و نظام اسلامی به کار می گیرد و پیروی از ولایت فقیه را رمز رسیدن به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی می داند.

 

پایگاه خبری «سرخس خبر» با احترام به تمام دیدگاه ها و جریان های سیاسی رسمی کشور، به هیچ یک از جریان های سیاسی وابسته نیست و نقد و تایید دیدگاه های سیاسی را در چارچوب راهبردها و سیاست های کلان انقلاب و نظام اسلامی و منظومه فکری امام راحل (ره) و امام خامنه ای (حفظه الله) و نگاه ملی و توسعه ای انجام می دهد.

 

رعایت مصالح کشور و اخلاق رسانه ای و دوری از تعصبات قومی و مذهبی موضوعات مهمی است که در پایگاه خبری «سرخس خبر» به آنها توجه می شود.

 

«سرخس خبر» دومین رسانه برخط شهرستان سرخس است و پیگیری سوژه های مردمی را اولویت خود می داند.

پایگاه خبری «سرخس خبر» – رسانه ای متفاوت و متعهد

آدرس سایت:

SarakhsKhabar.ir

پست الکترونیک:

SarakhsKhabar@gmail.com