وقتی خبرنگاران برای فرمانداری سرخس نامحرمند/ چرا خبرنگاران به جلسات مهم فرمانداری دعوت نمی شوند؟/ مهمترین نهاد دولتی شهرستان سرخس فاقد روابط عمومی

فرمانداری سرخس، دو سال است که روابط عمومی ندارد و خبرنگاران به جلسات مهم فرمانداری برای پوشش خبری دعوت نمی شوند.

به گزارش سرخس خبر، صبح امروز یکی دیگر از جلسات شورای اداری شهرستان سرخس در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اما بدون اینکه رسانه ها و خبرنگاران شهرستان به این جلسه دعوت شوند.

از سال 1396 و پس از آغاز به کار دولت دوازدهم، فرمانداری شهرستان سرخس به عنوان مهمترین نهاد دولتی شهرستان بدون روابط عمومی است و دو سال است که هیچ خبرنگاری به جلسات مهم فرمانداری که مهمترین مرکز تصمیم گیری در شهرستان است، دعوت نمی شود.

عدم دعوت از خبرنگاران باعث شده است تا خبرنگاران جلسات مهم و حضور مسئولان استانی و کشوری در شهرستان را پوشش ندهند. اخیرا نیز که استاندار خراسان رضوی به شهر سرخس سفر کرد هیچ تماسی از سوی فرمانداری شهرستان با خبرنگاران برای پوشش خبری و اطلاع رسانی این موضوع انجام نشد و این خود خبرنگاران شهرستان بودند که از طریق منابع دیگر در جریان سفر استاندار قرار گرفتند.

دعوت از خبرنگاران برای پوشش جلسات مهم موضوعی است که در تمام شهرستان ها و فرمانداری های کشور مرسوم است و اما دو سال است که خبرنگاران سرخس به جلسات فرمانداری دعوت نمی شوند که این خود ناشی از نبود نیروی روابط عمومی و غیرفعال بودن این بخش از فرمانداری شهرستان سرخس است.

انتهای پیام/