امام جمعه سرخس:

تحریم «وزیر امور خارجه کشورمان» یعنی تمام حرف‌های آمریکایی‌ها درباره مذاکره فریب‌کاری است

امام جمعه سرخس با بیان اینکه اوج ذلت و شکست آمریکا تحریم وزیر امور خارجه ایران است، گفت: رئیس دیپلماسی ما را تحریم می‌کنند و بعد حرف از مذاکره می زنند این یعنی تمام حرف‌های آمریکایی‌ها درباره مذاکره فریب‌کاری است.

به گزارش خبرنگار سرخس خبر، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان توسط آمریکا، گفت: اوج ذلت و شکست آمریکا تحریم وزیر امور خارجه ایران است؛ رئیس دیپلماسی ما را تحریم می‌کنند و بعد حرف از مذاکره می زنند این یعنی تمام حرف‌های آمریکایی‌ها درباره مذاکره فریب‌کاری است.

امام جمعه سرخس با اشاره به آیه ان تنصرالله ینصرکم، بیان کرد: شمشیر مقاومت باعث شکست دشمنان می‌شود و دشمنان ما باید بدانند که تفکر انقلاب اسلامی صادر شده است الان آنها نه فقط با جمهوری اسلامی ایران بلکه با جبهه مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن روبرو هستند.

وی عنوان کرد: انصار الله یمن در روسیه نشست برگزار می کند و پیش شرط مذاکره می گذارد و این عزتی است که خداوند به جبهه مقاومت داده است.

خطیب جمعه سرخس با بیان اینکه با توکلی که ملت ایران به خداوند متعال کرده است دشمنان ما به ذلت افتادند، افزود: امروز دشمنان به «چه کنم  چه کنم؟» افتادند و در جنگ نظامی به شکست خوردند.

حجت الاسلام بختیاری اظهار کرد: همپیمانان و نوکران غربی‌ها در منطقه متوجه شدند که امروز آمریکا، انگلیس و فرانسه حتی نمی توانند امنیت کشتی‌های خودشان را در منطقه فراهم کنند چه رسد به امنیت نوکرانشان.

وی ادامه داد: دست خدا و رهبری رهبر مقتدر کشورمان، ما را در همه صحنه ها پیروز کرده و پیروز خواهد کرد و اینکه دولت، ملت و نظام از استکبار دل کندند باعث شده است چشمه پیشرفت از درون بجوشد.

امام جمعه سرخس گفت: در جنگ تحمیلی سیم خاردار نداشتیم اما الان با توان جوانانمان می توانیم با موشکهایمان پهپادهای آمریکا را بزنیم و این پیشرفت نظامی در حوزه اقتصادی نیز می‌تواند اتفاق بیفتد و مسائل اقتصادی حل شود.

حجت الاسلام بختیاری در ادامه به روز ازدواج اشاره و عنوان کرد: ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) باید برای جوانان ما الگو باشد، متاسفانه سبک و سیاق ازدواج های ما امروز اسلامی نیست و مهریه‌ها و جهیزیه‌ها با سیره اهل بیت سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه چرا در جاهلیت مدرن به دست و پای خودمان زنجیر زدیم، گفت: مهریه و جهیزیه آنچنانی خوشبختی نمی آورد و بسیاری از جهیزیه‌های که خریداری می شود به کار نمی‌آید و حتی کارتن آنها باز نمی شود.

امام جمعه سرخس بیان کرد: عده ای الان اصل قضیه ازدواج را زیر سوال می‌برند و مجردی زندگی کردن که نقشه دشمن است را ترویج می‌کنند در حالیکه خداوند در قرآن می‌فرماید «ان یکونوا فقرا یغنیهم الله من فضله»؛ درست است که سختی و مشکلات است اما فضل و رحمت خداوند پایان ناپذیر است.

حجت الاسلام بختیاری در پایان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران سربازان انقلاب اسلامی در جبهه رسانه هستند و نقش مهمی در انعکاس واقعیت‌ها و حل مشکلات دارند.

انتهای پیام/