مدیرعامل پالایشگاه سرخس:

حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت های داخلی هدف پالایشگاه سرخس در سال «رونق تولید» است

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: یکی از اهداف ما در سال «رونق تولید» حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت های داخلی است.

به گزارش سرخس خبر، حمید رضا پوریوسف در نشست با مدیرعامل و کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: امروز شاهد حمایت های پالایشگاه از کسب و کارهای نوپا و شرکت های داخلی فعال شهرستان هستیم که زمینه ساز شکوفایی فعالیت های اقتصادی در این شهرستان مرزی شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران ارشد پالایشگاه تلاش های زیادی را در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکتی داشته اند بیان کرد: مدیران و کارکنان پالایشگاه در قالب فعالیت مسئولیت اجتماعی ارتباط بسیار مناسبی را با جامعه هدف بهزیستی برقرار نموده و این نهاد از خدمات خیرخواهانه مجموعه خیریه کارکنان پالایشگاه برخوردار شده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه بهزیستی خراسان رضوی جامعه هدف وسیعی را تحت پوشش دارد تصریح کرد: با کمک افرادی که در مسائل اجتماعی فعال هستند و دغدغه ارائه خدمات به خانواده های مددجویان بهزیستی را دارند شاهد گام های بسیار خوبی در ارائه خدمات به این خانواده ها هستیم.

پوریوسف ادامه داد: در این نشست مقرر شد در برگزاری کلاس های آموزشی و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی شهرستان سرخس با مشارکت خیریه کارکنان کارکنان پالایشگاه اقدامات خوبی صورت بگیرد.

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد نیز در این جلسه گفت: همکاران ما در انجام کارهای خیرخواهانه همیشه پیش قدم هستند و یکی از دغدغه های اصلی آنان کمک به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است که این هدف در قالب خیریه کارکنان از زمان راه اندازی پالایشگاه در  سال 1362 در حال انجام است.

سید مجید منبتی عنوان کرد: یکی از اهداف ما در سال ” رونق تولید ” حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت های داخلی است و وقتی مدیران شرکت های داخلی نسبت به تاسیس شعب خود در سرخس مبادرت ورزند سعی می کنیم با رعایت ضوابط و مقررات، نیازهای پالایشگاه را از این شرکت ها تامین کنیم تا شاهد رونق تولید در این شهرستان مرزی باشیم.

انتهای پیام/