در راستای توسعه سرمایه های انسانی و نوجوانان آینده ساز کشور انجام شد؛

اجرای طرح اوقات فراغت فرزندان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

مسئول طرح اوقات فراغت فرزندان کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: در راستای توسعه سرمایه های انسانی و نسل آینده ساز کشور، اجرای برنامه های طرح اوقات فراغت فرزندان کارکنان پالایشگاه در حال اجرا است.

به گزارش سرخس خبر، خضر الیاسی با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های سال جاری با رویکرد توانمند سازی فرزندان در پنج محور  اجتماعی، دینی، نگرشی، مهارت آموزی و ورزشی توسط پایگاه بسیج شهید هاشمی نژاد در حال برگزاری است.

وی اظهارداشت: با پایان سال تحصیلی و همزمان با شروع فصل تابستان برای فرزندان دختر و پسر کارکنان برنامه های ویژه و متنوعی  در قالب غنی سازی طرح اوقات فراغت به صورت کارگاهی و تقویت فعالیت های گروهی و مشارکتی تدارک دیده شده است.

الیاسی با اشاره به اینکه در این طرح  از اماکن و ظرفیت های مجتمع مسکونی شهید مهاجر استفاده می شود اضافه کرد: این موارد شامل 50 فعالیت متنوع  توانمند ساز و ورزشی برای سلایق و استعدادهای مختلف با استفاده از مربیان و اساتید خبره و جوان در مدت 60 روز اجرا می شود.

وی تصریح کرد: پنج کارگاه  مهارت آموزی با همکاری اداره فنی و حرفه ای شهرستان سرخس ویژه پسران در برنامه های سال جاری دیده شده است که در پایان برای هنر جویان گواهینامه حضور اعطا خواهد شد.

مسئول طرح اوقات فراغت فرزندان کارکنان این مجتمع گازی خاطر نشان کرد: به منظور تنوع بخشی به برنامه ها و آشنایی فرزندان با ظرفیت های تولید شهرستان و ایجاد نگرش برای انتخاب شغل و حضور مستقیم در فعالیت های اجتماعی، در پایان هر هفته بازدید گروهی از مراکز تولیدی، خدماتی و اجتماعی انجام می گردد.

گفتنی است: این طرح از ابتدای تابستان تا پایان مردادماه اجرا می گردد.

انتهای پیام/