یادداشت

از چه بگوییم؟ پمپ گاز یا بیمارستان سرخس؟/ آقایان مسئول! ظرفیت‌های موجود پاسخگوی جمعیت موجود نیست

چند روزی است که افزایش قیمت بنزین از یک طرف و شیوع بیماری آنفولانزا از طرف دیگر باعث شده تا تنها پمپ گاز سرخس و مراکز درمانی سرخس به شلوغ‌ترین مکان‌ها تبدیل شوند.

به گزارش سرخس خبر، پمپ گاز سرخس که خود داستانی مفصل دارد و در گزارش‌های مختلف بر لزوم راه‌اندازی پمپ گاز دوم تاکید شده است.

در هفته دولت امسال کلنگ راه‌اندازی دومین پمپ گاز به زمین زده شد تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد، هرچند آقایان مسئول مدعی هستند که حتی پیگیر راه‌اندازی پمپ گاز سوم نیز هستیم، وعده‌هایی که دیگر مشخص نیست کی به سرانجام برسد و با افزایش جمعیت شهرستان مرزی سرخس شاهد آن هستیم که امکانات موجود پاسخگوی این جمعیت نیست.

 داستان مراکز درمانی سرخس نیز از گذشته بوده و متاسفانه اراده‌ای برای حل مشکلات این حوزه نیست، وعده‌هایی که داده شده است و عملیاتی نشده، بیمارستان لقمان حکیم سرخس تنها بیمارستان دولتی شهرستان سرخس است که عموم مردم سرخس حق استفاده از آن را دارند و با مشکلات فراوان مواجه است و روز به روز بر این مشکلات افزوده می‌شود.

داستان دی کلینیک الغدیر سرخس خود بر غصه‌های بهداشت و درمان سرخس افزوده است، درمانگاه تامین اجتماعی نیز پاسخگوی نیاز بیمه شدگان خود نیست، درمانگاه شبانه روزی امام رضا علیه السلام نیز مانند بیمارستان لقمان حکیم با کمبودهای فراوان و مراجعات فراوان بیماران مواجه هست.

آقایان مسئول تا کی وعده می‌دهید؟ این روزها مراکز درمانی سرخس جای سوزن انداختن ندارد، صف تنها پمپ گاز سرخس آرام آرام کیلومتری می‌شود و مردمی که چندین سال است با بی‌تدبیری آقایان ساخته و سوخته‌اند.

انتهای پیام/