دومین گلایه فرماندار از رؤسای ادارات سرخس: برای جذب سرمایه‌گذار باید چندین بار به رئیس اداره زنگ بزنم/ گله‌مندی از ادارات ما بالا است/ آیا فقط من باید حرص بخورم؟

جلسه شورای اداری شهرستان سرخس روز گذشته در فرمانداری سرخس برگزار شد که در این جلسه فرماندار سرخس برای دومین بار در جلسات شورای اداری از رؤسای ادارات این شهرستان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار سرخس خبر، جلسه شورای اداری شهرستان سرخس روز گذشته در فرمانداری سرخس برگزار شد که در این جلسه فرماندار سرخس برای دومین بار در جلسات شورای اداری از رؤسای ادارات این شهرستان گلایه کرد و گفت: برای جذب سرمایه‌گذار چند بار باید به رئیس اداره زنگ بزنم و گاهاً اگر رئیس اداره نیز بخواهد این کار را انجام دهد زیرمجموعه نقص فنی دارد.

محمدرضا رجبی‌مقدم اظهار کرد: باید با تولیدکننده به خوبی برخورد کرد زیرا جهادگران و ایثارگر واقعی ما تولیدکنندگان هستند.

آیا فقط من باید حرص بخورم

وی با گلایه مجدد از مسئولان ادارات شهرستان سرخس گفت: آیا فقط من باید حرص بخورم بلکه همه باید پای کار بیایند متاسفانه در سیستم ادارات ما خیلی راحت ارباب رجوع را پشت در نگه می‌دارند و احساس شرمندگی هم نمی‌کنند.

فرماندار سرخس تاکید کرد: متاسفانه گله‌مندی از ادارات شهرستان بالا است و مسئولان نباید برای مردمی که اینگونه پای انقلاب هستند کارشکنی کنند.

رجبی‌مقدم با اشاره به گرانی‌ها گفت: مردم ما مدارا می‌کنند و متاسفانه گرانی را می‌بینند اما به نهادهای نظارتی اعلام نمی‌کنند درحالیکه باید موضوع اعلام تخلفات در بین مردم فرهنگ‌سازی شود.

وی درباره مشکلات دریافت وام ازدواج و سخت‌گیری‌های بانک‌ها برای اعطای وام گفت: برخی از جوانان ما حتی حاضر هستند نیمی از وام ازدواج خود را به ضامنی بفروشند تا بتوانند وام بگیرند مگر 30 میلیون تومان وام ازدواج در شرایط فعلی چه می‌شود که بخواهند نیمی از آن را بفروشند؛ بانک‌ها نباید برای اعطای وام ازدواج سخت‌گیری کنند.

فرماندار سرخس با اشاره بازدیدهای شبانه خودش از بیمارستان لقمان سرخس، گفت: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری آنفولانزا ازدحام جمعیت را در بیمارستان لقمان داریم و خواستیم که از توان مجموعه نفت نیز استفاده شود ضمن اینکه در این مدت نظارت شبکه بهداشت و درمان سرخس نیز باید بر داروخانه‌ها افزایش پیدا کند.

رجبی‌مقدم با اشاره به بدهی قبوض برق ادارات شهرستان گفت: قبوض برق ادارات باید ماه به ماه پرداخت شود تا شاهد بدهی ادارات به اداره برق شهرستان نباشیم.

به گزارش سرخس خبر، فرماندار سرخس پیش از این نیز در جلسه شورای اداری در مرداد ماه امسال برای اولین بار از مسئولان ادارات شهرستان سرخس گلایه کرده بود و با اشاره به کاهلی در سیستم اداری سرخس، متذکر شد: متأسفانه برای کوچک‌ترین کارها مجبورم به رئیس اداره زنگ بزنم تا مشکل حل شود، مسؤولان ادارات این شهرستان باید پیگیر حل مشکلات باشند و چابک شوند.

انتهای پیام/