صدای مدیرعامل منطقه‌ویژه اقتصادی هم از وضعیت جاده سرخس در آمد!/ ساخت جاده، ۱۳ سال است که نیمه تمام مانده

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: ساخت جاده مشهد- سرخس ۱۳سال است که نیمه تمام مانده و این در حالی است که قرار بود ساخت آن در مدت پنج سال به اتمام برسد.

به گزارش سرخس خبر، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نخستین همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی در مسیر توسعه اقتصادی که در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مشهد برگزار شد گفت: ساخت جاده مشهد- سرخس ۱۳سال است که نیمه تمام مانده و این در حالی است که قرار بود ساخت آن در مدت پنج سال به اتمام برسد.

احمد صادقی گلمکانی افزود: عملیات ساخت جاده سرخس – مشهد که حجم زیادی از میزان تردد ناوگان حمل و نقل در حوزه ریلی و جاده‌ای از آن انجام می‌شود در سال ۱۳۸۵ آغاز شد اما هنوز کامل نشده است.

وی ادامه داد: ترانزیت یک نعمت خدادادی برای کشورمان به شمار می‌رود و تا زمانیکه ایران هست این نعمت به پایان نمی‌رسد اما قدر این نعمت را ندانستیم و از آن به خوبی استفاده نکردیم.

وی بیان کرد: ترانزیت نیاز به زیرساخت دارد که تاکنون بخشی از زیر ساختهای حوزه حمل و نقل کشور فراهم شده اما هنوز بخشی از آنها سالهاست تامین نشده است، من از مسوولان بخش دولتی و خصوصی درخواست می کنم ساخت جاده مشهد – سرخس را به اتمام برسانند زیرا این جاده نقش مهمی در بعد ترانزیتی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/