با توجه به فعالیت های پالایشگاه در حوزه مسئولیت اجتماعی

تقدیر مدیر آموزش و پرورش سرخس از مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس

با توجه به اقدامات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همکاری در آماده سازی و ایجاد شرایط مناسب برگزاری کنکور ویژه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 و آینده سازان ایران اسلامی در شهرستان مرزی سرخس، مدیرآموزش و پرورش شهرستان از مدیرعامل و کارکنان قدردانی کرد.

به گزارش سرخس خبر، با توجه به اقدامات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همکاری در آماده سازی و ایجاد شرایط مناسب برگزاری کنکور ویژه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 و آینده سازان ایران اسلامی در شهرستان مرزی سرخس، مدیرآموزش و پرورش شهرستان از مدیرعامل و کارکنان قدردانی کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای سید مجید منبتی
مدیرعامل محترم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد
پرورش اندیشه و تفکر صحیح نسل انقلاب ر عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی و آراسته کردن آنان به نور تقوی و اخلاق جزء با همدلی و تشریک مساعی انسان های وارسته و برخوردار از شور و شعور اجتماعی میسر نمی شود.
بی شک توسعه و پیشرفت جامعه مرهون انسان های متعهد و آگاهی است که دانسته ها و یافته های خود را متعلق به همه می دانند و سعادت و پیشرفت جامعه را سعادت و پیشرفت خود می بینند، این جانب به مصاق حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق برخود لازم می دانم از تلاش های وافر حضرتعالی و همکاران خدومتان در راستای آماده سازی فضای مطلوب کنکور سراسری که موجبات رضایتمندی قاطبه داوطلبین را فراهم گردانید تقدیر و تشکر نمایم.
امید است در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت به سال رونق تولید مزین گشته است با تکیه بر الطاف الهی و عزمی پولادین در راستای تحقق منویات معظم له و سیاست های دولت تدبیر و امید کمافی السابق پیروز و سربلند باشید.
عباس دادمحمدی
مدیرآموزش و پرورش شهرستان سرخس

انتهای پیام/